.

PANASSS!! INI DIA MATA AIR ANUWAR DARI SOLO!!


mungkin ramai tertanya-tanya kenapa anuwar kerap sekali ke indonesia... satu persoalan yang mungkin wan azizah sendiri tidak mampu menjawab. mungkinkah gadis dalam gambar di atas yang sering menunggunya di sana? atau mungkin dia senantiasa dirindui oleh seorang cowok gay yang ganteng banget sih?!! tengoklah bila di belakang kak wan, sampai dalam keretapun dia angau mengenang mata airnya di solo, indonesia.

jangan pedulikan dia... emosi dia tak stabil tu!! =pp

24 das tembakan!:

Anonymous said...

Cantik sekali blog puan di,ulakan dengan Bismillah...sayangnya diakiri dengan perkara lucah.

Puan tak sedar ke yang segala tulisan ini akan diambil kira oleh kiraman katibin...Mudah-mudahan terbuka hati untuk bertaubat

insyaALLAH...

whiteorange said...

Fuyooo....!!!!!!! memang hebat papa izzah ni !!

Macam ni punya manusia nak jadi pemimpin ????....

Itu yang kita nampak , baik lagi kelaku mat rempit

Dasar lulusan General Degree Bahasa Melayu ... ntah lulus ntah tidak ???????????

Penasihat ekonomi, PM???????

Confirm PUNAH !!!!!!!!!

Anonymous said...

PASNI KALO ANU-WAR NAK GI INDON........... AKU NAK IKOTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!

Anonymous said...

Macam Altantuya je! boleh la hidangkan kat ketua awak!

SESTER said...

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............

Suka melancong yeh dia ni. Melancong burukkan nama negara kat orang luar (sambil mengushar cewek). Banding dgn PM yg mempromo negara ke mata dunia?

jauh beza weh

Anonymous said...

ak rase puak2 umno ni yg gile seks...

Anonymous said...

anon 9:31

apa main rasa rasa ni beb???

Ini zaman teknoloji lah beb, lu tengok sendirilah beb, kalau lu rasa ketua lu tak senonoh, jangan nak tibai orang lain pula

Gua tiap tiap bulan ke Medan, kalau betul betul lu nak rasa macamana Nua rasa, lu ikut gua la .. janji lu tanggung tiket , rumah gua ada free beb, kalau nak betul betul rasa!!!!!!!!

Anonymous said...

Sah akan menjadi peserta Akademi Sungai Buloh.

Lazimnya orang yang suka berbohong @ menipu adalah seorang yang suka mencuri harta dan wang orang. Anuwar takut wang kertas RM 500 dan RM 1000 bernilai berbillion terlepas begitu saja. Sebab itulah beria-ia nak jadi PM, nanti boleh dihidupkan kembali nilai wang RM 500 dan RM 1000 dan akan jadi kaya raya.. WANG HARAMJADAH...

natasya said...

blog2 PAS & Keadilah pun apa kurang nya, bukan mula dgn BASMALLAH jer malah Ayat Quran lagi, tapi isi lepas tu mengumpat dan mencarut.

Kita paham ar Nik Aziz kata Mencarut tu boleh dan boleh berkawan dgn Syaitan.

Sbb Nik Aziz tu dah jamin syurga utk ahli PAS. Tu ar pasal >>>>

Anonymous said...

ANUar tetap ANUar. Jijah dah menopaus agaknya sebab tu si Nuar ni suka makan luar.

Anonymous said...

mantap ceweknya...

cik poppy said...

lawa la awek anuar..

aku umno tapi bukan macam kau said...

ko ni bodoh bngang la cik kiah. ;)

Anonymous said...

Bukti mmg terlalu banyak, Tapi apa lagi yg nak disangangkal kan.huh.Jgn kelak malu sendiri..

Diskaun Hebat untuk Insurans Kenderaan, Penghantaran Percuma Untuk Cukai Jalan, Tiada Sevice Charge!! Sahut Cabaran kami untuk menang Proton Exora dan Wang Tunai Sehingga RM 100,000 keterangan lanjut layari :-
www.aiomits.com

Anonymous said...

Portal ini www.mynewshub.my adalah portal paling sensasi kini. Cubalah singgah...anda akan tahu kenapa.

Anonymous said...

hahahahahahaha...masok air dah..

Anonymous said...

sedap nye cakap.. anwar saman ko sejuta dua, merengek mintak duit kat bos umno..

Anonymous said...

kekadang kesian tengok org yg percaya bulat2 si anuar ni..dah terang lg bersuluh pun...tetap percaya pd dia...kesiannnnnn

mysterinarossa

Anonymous said...

kekadang kesian tengok org yg percaya bulat2 si anuar ni..dah terang lg bersuluh pun...tetap percaya pd dia...kesiannnnnn

mysterinarossa

Anonymous said...

Anuar ke Indonesia??tak heran,bukan dia saja,ramai pemimpin kita ke sini,dan ada juga yang yg datang walaupun baru lepas sakit,cari perempuan,dan ada juga yg nikah diam diam(org lain ok la,ini salah seorang petinggi SPR),anda semua nak kata apa??ada yang kata itu hal peribadi,kalau gitu,biarlah..di malaysia berapi api ceramah hal pertahan ugama,sampai sini(Jakarta)macam nak keluar ugama.siapa berani kata saya bohong,saya saksi mata utk semua ini.Anuar..biarkanlah..itu hal peribadi dia,nak book berapa perempuan pun,dia tanggung.wan azizah benarkan kot...

anu anuwir said...

tak hairan lah bro arua tansri P Ramlee kan da ciptakan satu lagu yang berbunyi:- Mesti pandai Pembohong mesti pandai tembirang seperti dunia pembangkang yang punya.

Hashim gafi said...

Macam mana pun kalau anak da derhaka kepada orang tuanya satu hari nanti dia akan ketulahan jua.
dari kecil ibu bapak nya memberi makan sehingga ia dewasa seperti orang yang duluhnya dia dapat makan dapat duit dari kerajaan BN apabila dia didapati melangar peraturan dan kemudiannya di pecat keluar, disini kita da nampak mana ada pencuri yang nak mengaku bahawa dia lah yang melakukan semuanya tu dasar anak derhaka lah bro....!!!

Anonymous said...

Apa2 pon tolak TIBAI..