..

UNDER CONSTRUCTIONS...

ini rakaman lama, tahun 1994/1995 jadi kualitinya kurang jelas. sila dengar menggunakan ear/headphone. kalau mat sabu dakwa ini rakaman palsu, SILAKAN SAMAN supaya kita boleh dedahkan dari sumber mana rakaman ini & akan didedahkan lebih banyak lagi sejarah silam bilik 121 yang tak mampu mat sabu ubahsuai sewenang2 seperti sejarah bukit kepong!!



kepada budak2 muda yg sokong PakatanRabak tanpa tahu hujung pangkal... normah selepas kejadian bilik 121 telah diceraikan oleh bukhari (bekas suaminya) dan kini menjadi isteri mat sabu... kalau cerita kat bilik 121 tak betul, apakejadah mat sabu kawen dgan normah??

lawak gile!! hashtag #marxsabu dah mula trending di twitter... KLIK SINI!
.

22 das tembakan!:

Panglima Perang Cyber said... September 8, 2011 at 10:08 PM

rio - pinjam video demo hehe


mesti meletup ni.

leman decaprio said... September 8, 2011 at 10:14 PM

beres pang5... minta sebarkan!! bahan sejarah ni... lebih menarik dari sejarah mat indera!! =pp

Anonymous said... September 8, 2011 at 10:26 PM

berape orang bini die ni sebenarnyer?

Anonymous said... September 8, 2011 at 10:32 PM

lucu la ..siap nak hisap2...apa tah mat sapu....tak senonoh betul...

Anonymous said... September 8, 2011 at 11:14 PM

Obat KOAT Haramkah

Stim la dengar phonesex Abg Sabu
Main dgn binila malam ni

Jangan lupe obat koat ye

ariff said... September 8, 2011 at 11:36 PM

mat sabun kuat main sabun ,,,tu sebab normah suka..kaki jilat

tauke ikan said... September 9, 2011 at 12:28 AM

muahahaha.... ini video lucah ke video lawak ni. rupa-rupanya comel jugak mat sabu mengayat. bulu melekat di kerongkong abang? muahahaha.....

Anonymous said... September 9, 2011 at 1:01 AM

gila la mat sabuTOH ni... barua2 dia lagi cilaka...ptuihhh..!

Anonymous said... September 9, 2011 at 11:53 AM

original ke ni? macam mana di rakam? lol la.. haha

WikiBocor said... September 9, 2011 at 3:19 PM

Melekit2 kat muka tak tahan tu....69 ker??....hahaha

Anonymous said... September 10, 2011 at 1:50 AM

terbaik...dasyat...terhebat....
tak termampu gua fikirkan...

dengan bini sendiripun tak terbaik ini....ayat-ayat mengancemmm gitu!!!

BatuBurok said... September 10, 2011 at 11:05 AM

ana dah ckp dah....jangan ambik mat sabu yg lain ada baguih lagi....ana cukup kecik hati depa pilih mat sabu...ustaz yg dah ada tk mau pi sokong...skrg rakaman mcm ni plak dah ada...tengok isu pun dah sama mcm isu pak sheikh...dah makin byk sgt mat sabu buat tk betoi...

tak pelah kwn kwn kita tunggu gelombang baru nanti..kwn kwn tk pyh lompat mcm katak...pangkah kat dlm tk boleh tak pa nanti kita pakat pangkah lain kat luar.....

1peluru kalau rakaman ni tk betoi hang tanggunglah ye...

Pak Pandir said... September 10, 2011 at 12:36 PM

..patut la orang cakap Marx Shabu tu mulut longkang sebab dia suka suck puk3#$%^ si Normah..cantik sungguh akhlak pemimpin No 2 PAS...hehehehehh

Anonymous said... September 10, 2011 at 3:39 PM

cmne nk donlod vid ney...cm gud2 jew

Anonymous said... September 11, 2011 at 3:02 PM

satu lagi pembongkaran keatas akhlak buruk pemimpin PR selain peliwat negara.
Saya rasa rakaman ni betul suara Mat Sabu (serak-2 basah lah katakan) dari rentetan perhubungan tel tersebut jelas kepada kisah yang terjadi dlm reliti (tangkapan khalwat). Ingatlah Sesiapa yang membuka aib seseorang, akan terbuka aib didlm rumahnya sendiri. itulah natijah dari Mat sabu yang suka jaja keaiban orang, kini terbuka keaiban sendiri, wallahualam

Anonymous said... September 14, 2011 at 10:09 PM

KAMI MAHU JWBN ANDA!!
bila
Anuwar dengar hal terbaru sabu...
APA DIZ BUAT

A. GOOD AKU RELAXSKET
B. HAAHHH ADA KAWANNNN
C. SENYUM...MELERETTT (sapa punya kerja RAKAM2 tu..ish3)
D. Habih la aku kena Penumbuk la ngan mt Sabbu
E.. PADAM MUKA KOMUNIS...POLIS2 Veteren dah mengamuk...dahh

Anonymous said... September 14, 2011 at 10:10 PM

ooooo camne nk download ni

Anonymous said... September 14, 2011 at 10:22 PM

wa dpt 2 hujah

1.kalu dia admire kat mat indera yg waraaq
xkan dia sanggup benarkan 'dia' masuk..
bukan muhrim..tak dtg fitnah ke...

2. kalu betui mah isterinya skrg adalah mah yg dulu...ia lambang betuinya kes 211 tu...

sini xda pmbngkang ka

mat kelate said... September 15, 2011 at 1:14 AM

kesian mat saBuRit hahaha


memang sah berlaku... kalo tak berlaku takkan normah diceraikan selepas berlaku kes khalwat dan di ambil oleh mat syaburit jadi bini baru.

Anonymous said... October 17, 2011 at 9:22 AM

tahun 94-95 tepon jenis ape yang bleh rakam video????????

 
Top