..

UNDER CONSTRUCTIONS...


[edit] terbaru: 

Benarkah ini statement yang dikeluarkan oleh 
patrick teoh sendiri di laman FBnya??? KLIK!

Jika benar pelakon/pengacara penyokong tegar DAP/PR 
ini memang sengaja bermain api...

Dato AC Mizal yang sama2 berlakon dengan Patrick Teoh
dalam filem seperti Buli & Baik Punya Cilok 
telah melaung amaran tanpa kompromi di laman twitternya
bila membabitkan isu sensitiviti agama....

Tolong lupakan fahaman politik kita bila Patrick Teoh mengutuk n mengeji agama Islam kita!tidak kira u UMNO atau PAS!

Kalau ada yg nak berbahasa indah membalas kejian Patrick Teoh terhadap agama islam terpulang!i have my own way!i am saying it from my heart!



kepada siapa yang tak tahu lebih lanjut siapa patrick teoh
sila rujuk sini ----->> http://www.niamah.com/




13 das tembakan!:

Anonymous said... January 16, 2013 at 12:15 PM

kalau dah kawan sendiri yg berlakon dalam buli balik, baik punya cilok belasah...... maknanya betul la tu...... laknatlah kamu patrick teoh dap!!

tok merah said... January 16, 2013 at 12:53 PM

JANGAN DIBERI PELUANG LAGI ANJING DAP NI MUNCUL DI MANA2 MEDIA. TAK SEDAR DIRI PUNYA CELAKA. BALIK LE KAMU KE TANAH BESAR KAMU TU. TENGOK BOLEH HIDUP KE TAK. KALAU ADA MELAYU YANG MEMPERTAHANKAN DIA, MEMANG LE BALACI DAP.

fairul nizam said... January 16, 2013 at 1:02 PM

Patrick Teoh lu sudah out of line... lu bikin panas telinga la apek... kami cukup mghormati hak masing2 dalam mempercayai agama masing2...

Anonymous said... January 16, 2013 at 1:17 PM

You just crossed the line mister! Wait for the wrath from us all.Damn you teoh to the deepest darkest helll!

cina babi said... January 16, 2013 at 3:08 PM

cilaka punye apek tua krepot..

Anonymous said... January 16, 2013 at 3:19 PM

Well, I guess his brain has become OKU ( otak kurang upaya )

Anonymous said... January 16, 2013 at 3:33 PM

Patdick, lu pigi marah sama itu DAPig la. DAPig sama PAShit kan sulah kila macam abang alik kan. Lu bukan sokong DAPig byk kuat kan.Apsal lu bo lam pa sama DAPig!

Anonymous said... January 16, 2013 at 3:38 PM

kalau ikut expaination oleh PT sendiri, dia sebenarnya bengang kat PAS je (make USE of Islam), cuma caranya tak berapa kena......

http://jendelamy.blogspot.com/2013/01/pengakuan-panas-patrick-teoh-bukan-hina.html

Anonymous said... January 16, 2013 at 8:38 PM

inilah dia kesan bila org politik mempermain kan agama utk politik. akhirnya mengundang Fitnah atas agama Islam. Sedangkan parti yg guna nama Islam tu tak dpt jamin yg tindakan mereka dan semua ahli mereka itu mengikut tuntutan
Islam. dulu PAS pernah dihormati kawan dan lawan. sekarang?
Ini juga membuka mata kita pada sikap BAP, parti roket dan adik angkat parti pemerintah singapurapura. ko bayangkan la apa jadi kalau diaorg jadi pemerintah. tak terlingkup dibuatnya? adil tengkorak abah dia lah.

Anonymous said... January 16, 2013 at 10:43 PM

JAWAB PAS JAWAB...ULARMAK PAS DOSA CINA KAPIR LAKNATULLAH NI...MENGHINA ISLAM SESEDAP MULUT BABI DIA ORG.

Anonymous said... January 16, 2013 at 11:45 PM

Pukimak la cina ni

Anonymous said... January 17, 2013 at 10:31 PM

sdg tertgu2 respond dari pemimpin politik buat statement ttg isu ini...mmg hampehh..kemenangan dlm pilihan raya rtu kuasa Allah..knp nk takut sgt dgn hilang undi kapir lknat...celaka betul politikus islam yg bacul tak kira belah mana.... elok lah biar kapir perintah terus sbb lemah ketara sangat... hancur lah agama dan bangsa ku dek kebodohan mereka

Anonymous said... January 18, 2013 at 12:02 AM

Cina punya agama talak apa pun buku, cuma buku kungfu sama main puki sahaja, sebab itu ini cina tua tempang tak tau apa dia tulis. Sembah api, bakar kertas, bakar jagong, bakar lumah, bakar keleta mau kasi sama dia punya datok, wey cina bodoh, semua sudah terbakar apa macam mau kasi lu punya atuk? Panggil Bomba la. Lu sembah api, gua mari kasi air, itu api padam. Lu main asap, itu makanan jin, itu mayat pun lu sudah bakar jadi abu, mana boleh naik keleta maaaaaaa

 
Top